lauantai 24. tammikuuta 2009

Varsinainen pullapäivä !!!


Meijän lapsosten koulussa oli tänään tuo avoimien ovien päivä =) Vanhempainyhdistys, johon luonnollisesti kuulun piti siel kahvioo ja mä sitte suuren suuni ansiosta toimin leipurina :)


Aika tarkkaan kaik mikä vaan hiukkaki voi pieleen mennä, toteutus täs pullaprojektis ;) Jotain kuiteski onnistuski, elikkäs täsä olis:


Luontaisesti gluteeniton, soijaton, munaton ja maidoton pulla =)




Iha kohtuullisen näkösiä =) Ja varmaan harjotus tekee tässäki mestarin ;)
Mulla on tää jäykähkö dieeti edelleen päällä, eli en päässy näit testimaistamaan... Sen osuuden hoiti Aline ja Aake... sekä isäntä :)



Aake maisto jo aikasemmin taikinaa ja totes sen hyväks ;) Tässä sitte valmiit uunituoreet "kaikkiton" pullat sujahtaa laadunvalvontaan !!!
Ilmeestä päätellen hyviä, tuoksu samaten ja isäntäki anto luvan viedä myyntitiskille =) Kaik siis jees =D


Mitä sit tulee niihi loppuihin pulliin, ni tuhat mä niit lupasin tehdä... mut käteen meni :( Luulin handlaavani kauppareissun ilman muistilappua, oonhan ennenki moisen pullamäärän puöritelly... mut toisin kävi.
Yöllä ku niitä tein, ni ei ollu pal naapureistakaa apuu... eli ensin huomasin, et kaikkia aineita on auttamattomasti liika vähän... siittäki vähästä loppus kesken jauhot, jota ennen levis Kenwood ja lopuks sit kanelipurkkiki tyhjeni kesken leikin :( HAA HAA ja minuuko v****tti, no eipä... mä ja mun suuri suuni ;)
Kanelipullia tuli kaiken kaikkiaan nelisen sataa ja vaniljapullia sitte satakunta :) Ne kyl riitti loistavasti... mutku mä lupasin ja tapana on tehä se mitä luvataan =/



Ja tässä sitte kuva mun kuolleesta oranssista Kenwoodista =( Hän oli kovaääninen, mut muuten symppis kaveri... sillä on myös valmistettu valtaosa lapsuusaikani ruuista :((( NYYYYYHHHHH !!!
Konehuoneesta napsasin tilalle sitte muutamaa vuotta vanhemman perintökalun :) Eli anopilta saatu teholaite... Siittä oli öljykorkki särki, jotenka napsasin tosta kuolleesta kaverista sen varaosaks... lisäsin öljyä ja sitte vaan menoks !!! Ilokseni huomasin, et tää valkonen on selkeesti hiljasempi veijari... eli näillä jatketaan, kunnes joku yllättää mut jollain iha sairaan hienol, hiljasel, tehokkaal ja suuri kulhosel keittiöihmeel =) En tarkota ny uutta miestä ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti