perjantai 1. huhtikuuta 2011

Nysse o sit tehty =)... APRILLIA, APRILLIA...


LISÄYS APRILLIPÄIVÄNÄ PUOLLI KYMMENELTÄ EHTOOLLA...


APRILLIA, APRILLIA, SYÖ SILLIÄ, JUO KURAVETTÄ PÄÄLLE... mist lie toiki sanonta tullu, meil olis vaa lunta tarjol ;)


Juu ja ei siis ol naapurin poika tehny mulle mitään, enkä myöskään kuuna päivänä ottais ainaskaa ton näköstä torttua käsvarteeni !!!

Sellanen ruohonleikkuria työntävä tikku-ukko mun oli määrä ottaa taannoin tonne pimpskarvaosastoon, mut pupu tais mennä sillon pöksyyn ;)))

Muutamaa sain jekutettua tällä postauksella...JIIHAA, pienet on pirulla pidot !!!

Hyväksyin kaik kommentit äskön ja alkujaanhan päällä oli siis se "hyväksy julkaistavat kommentit" toiminto ! Meinasin meinaan paljastua ihan ennen aikojani ja yhen anonyymin kommentin poistinki vahingossa kokonaan =/

Äitini taisin suututtaa ihan totaalisesti... kait se leppyy, ku tän lukee ;)

Isäntää ja kakaroitaki vedin ihan kuus-nolla... HAAAHAAA


 


Pitkän pitkä haave ja äärettömän pitkäaikasen mietinnän tulos...

Ja mä oon niiiin ylpiä ittestäni :)

 



Siskon siis Rouva Ee:n piirtämä kuva, jonka naapurin poika hakkas mun oikiaan käsvarteen :)

Kuva on suunniteltu niin, et jos joskus kakut jää mulla unholaan, ni sen saa sit helposti muokattua ihan jokski muuks...

Toimitus oli nopia ja yllätti mut kivuttomuudellaan 8) Kysyin kyl Rölliltä, et jekkupullo vai emla ja hän suositteli jälkimmäistä, jeegeriä löytyy kyllä hyllyltä ;)


Nyt nuolen haavojani tän päivän ja koitan selviytyä kunnialla huomisesta !!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti