keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Hääkakku...

Tässä hääkakkua, josta taas tiedot vissiin Tallilla, kun ei viime vuoden kalenterin välistä löydy :( Syyskuun alkupuolella tämä kuiteski lähti jo maailmalle :)

Sain kuvan kakusta, johonka hääpari oli ihastunut ja sen puitteissä tämä syntys... värimaailma aikasten paljon mun makuun ;)

 Perhoset oli mallikuvan kakussa "ei syötäviä" ja oli tietysti näyttävämmän näkösiä... mut mä pidän periaatteistani vielä kiinni, eli kaiken voi syödä (paitti tietty kerroskakun tukirakenteet;).


Pruuttaukset mulla on pääsääntösesti aina pikeeriä taikka suklaata, mut tähän laiton kreemipursotukset... ihan niin tummaks en massaa saanut,kun mallikakussa 8/




9 kommenttia:

  1. Voi apua! Ihan järjetömän kaunis kakku!!

    VastaaPoista
  2. Ohhoh, ihan uskomattoman upea! Mä yritän palailla Vuodatuksen kaatumisen ja omien lapsivuoteelle kaatumisten jälkeen takaisin kakkutodellisuuteen, tervetuloa käymään uudessa blogissa (joka tosin on nyt alkusi vanhan kertaamista...) t. Marsa (+ kiitos aiempien vuosien kakkukursseista Liedossa, ehkäpä vielä saadaan joskus uusi kurssi aikaiseksi!)

    VastaaPoista
  3. Laitathan faceenkin :) kuvan....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. =) On jo... taisin eilen plätkyttää suurimman osan, mitä photobucketin albumeista löytys ! kamera viel perkaamatta ;)
      Oliks se niin, et sä et nää mitään kuvaa tässä ? Toisinsanoen, pitääkö mun kuvailla, mitä facesta etit ;)

      Poista
  4. Ihana ja tosi kaunis väritys!

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommenteista =) Mä tosissaan tykkäsin tästä kakusta kovasti paljon ittekki !

    VastaaPoista
  6. Itse olen samalla linjalla, kaiken pitää olla syötävää (vaikka en kyllä tykkää syödä koristeita, mutta jos tekis mieli :D). Siksipä synttärikakkuuni pääsivät nämä perhoset (en tiedä miten suhtaudut "mainostamiseen", mutta en löytänyt sinulle sähköpostiosoitetta, johon olisin voinut linkin laittaa): http://www.amazon.com/Edible-Butterflies-Large-Rainbow-Variety/dp/B007JEL6FI/ref=pd_sim_misc_2 . Ja tuo large on tietysti suhteellinen käsite, kun koko on siis tuo 2,5-3 tuumaa. Mutta kauniita mielestäni olivat, vaikka "takapuoli" on siis vohvelin värinen, eivätkä kummoisilta maistu. Tilasin myös pieniä, jotka oli supersöpöjä.

    VastaaPoista