keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Hääkakku Hääjuhlaan...

Wanhassa Tallissa vietetyissä hääjuhlissa heinäkuussa oli tarjolla seuraava kakku...
Tiedot sisällöstä ja muusta oleellisesta on taas Tallissa arkistossa, joten kuvilla mennään edelleen 8/

Kakku meni ensin esille hiukan erinäkösenä, koristeen suhteen... Morsian tuli kuiteski kuiskaamaan mulle, että missä meijän Perttu on? - Ja mää siihen, että kuka on Perttu ja missä sen pitäs olla? -Ja sihen morsian, että mun poika ja tossa kakun päällä tietysti !
Niin ja siitä mä sitte menin ja tein Pertun, kun juhlakansa vartos Humppavintissä ;)
Hän on sitte tuo takarivissä, oikeella oleva poika ;)
Muuten jees ja koriste on muuten osaks Rouva Een tekele... päät näyttää olevan ainaski mun käsistä ja tietty toi Perttu kokonaisuudessaan ;)))

Kakku ittessään ole melko valtava, yksinkertanen, hempeen vaaleenpunasilla ruusuilla somistettu kerroskakku, joka oli sitte tarjolla tän kesän suurimmissa häissä meillä ja tietty tän suven kuuminpana päivänä ;)

Kuva tiskin takana... sillon, kun Perttu oli viel häviksissä ;)




6 kommenttia:

  1. Ohoo mik kakku! Huikean kokoinen ja upea! Hyvä että Perttukin lopulta päätyi kakun päälle :D

    VastaaPoista
  2. Saisinkos kysyä sellasta salaisuutta, että kuinka oot saanu noin komeen kerroskakun tehtyä :) Sielä on varmaan tuet joka kerroksen välissä? Oikeinko sellaset kerroskakkuihin tarkotetut vai jotkut muunlaiset..Tässä saattaa olla kerroskakun teko tulevaisuudessa edessä niin siksi kyselen..

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommenteista =)
    Mä käytän tukilevyinä ihan Ikean muovosia pöytätabletteja, jotka leikkaan sitte sopivan kokosiks ympyröiks... tukikeppeinä taasen järkevimmät on ihan perus juomapillit, jotka saa leikattua helposti sopivan mittasiks.
    Tuolla mun vanhassa blogissa ois helpommin löydettävissä ohjeita, täällä kun en viel ol saanu kategorioitua kaikkia vanhoja postauksia.
    Tässä suoraa linkkiä: http://www.rouva-v.vuodatus.net/blog/2774365/kastekakku-ja-vinkkia-kerroskakun-rakennukseen-/

    VastaaPoista
  4. Tyylikäs ja upeaakin upeampi hääkakku:-)
    Vuodatuksen on moni jättäny, minä jo elokuussa.

    VastaaPoista
  5. Voi mä niin osaan kuvitella sunt ja kadonneen Pertun, ihan näen tilanteen sieluni silmillä :D

    Valtavan kauniin kakun olet tehnyt, ja ihanan väriset ruusut!

    VastaaPoista
  6. Kiitos kommenteista =)
    Mummon pajukori... juur näin, sitkeenä vaan koitan välttää kaikkea uuden aikaavievää puuhaa, muuutenkin kun tuo aika on niin kortilla 8/
    Mut eiköhän tää täst ala pikkuhiljaa suttaantumaan !

    VastaaPoista