tiistai 3. helmikuuta 2009

Kuusi asiaa minusta...


Virpin leipomuksien Virpi sekä Karamelli Cakesin Mira laittovat mulle tällasen haasteen, jossa saan kertoa jotain ittestäni ;D


Säännöt haasteeseen menee näin:



  1. Link to the person who taggeg you./ Linkitä henkilö, joka haastoi sinut.

  2. Post the rules on your blog./ Kirjoita säännöt blogiisi.

  3. Write six random things about yourself. /Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.

  4. Tag six people at the end of your post and link to them./ Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.

  5. Let each person know they have been tagged and leave a comment on their blog. / Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.

  6. Let the tagger know when your entry is up. / Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.


Asia yks: Vessapaperirullan pitää pyöriä oikeeseen suuntaan... en pysty toimimaan vessas, jos rulla pyörii niin, et paperi rullautuu niinku takaat alaspäi :)


Asia kaks: Meil on kämppä yleensä ku ryssä hel***is, mut matot ja taulut pitää olla suorassa... suoristelen niit jopa ventovieraitten huusholleissa ;D


Asia kolme: Mä en heitä mitään "koskaan" pois... siis ihan oikeet roskat tietty, mut kaikkee tarvii joskus sen oon todennu... ja sen myös huomaa :)


Asia neljä: Kiroilen todella paljon ja lähes joka aamu päätän, että tänäänpäs en kiroilekkaan... mutku voimasanat olevinaan auttaa :(


Asia viis: Olen totaalinen jouluihminen... höösään aivan liikaa, enkä sen takii jaksa nauttii itte joulusta. Ikimaailmassa en vois kuvitella lähteväni jouluks evakkoon kotootani :)


Asia kuus: Lähen kaikkeen hömpötykseen ihan sata lasissa mukaan... kerran tääl vaan ollaan ja jos meinaa ehtii tekee kaikkee kivaa, ni se on tehtävä heti eikä koht =) Uskon tosin uudelleen syntymiseen, mut oon varma, että oon seuraavas elämäs kärpänen (tai joku muu ällöttävä pikkuötökkä) ja sillon on todennäkösesti hankalampaa toteuttaa muuta ku paskakasojen tonkimista ;)



Voi näit asioi olis ollu lisää vaiks mil mital... mut jääköön ny joku sit salaisuudekski =)


Mä en varsinaisesti haasta ketään tähän leikkiin, vaan jokainen ottakoon mukaansa, jos haluaa =)

Terkuin Rouva V

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti